در حكمي از سوي رئيس سازمان تربيت بدني

علي فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال تهران شد

خبرگزاري فارس: علي فتح‌الله‌زاده خويي به عنوان سرپرست باشگاه استقلال تهران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس، علي فتح‌الله‌زاده كه از چندي پيش به عنوان اصلي‌ترين گزينه مديرعاملي اين باشگاه مطرح بود، در حكمي از سوي محمد علي‌آبادي، معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان تربيت بدني به اين سمت منصوب شد.
در متن حكم علي‌آبادي آمده است: "نظر به سوابق و توانايي جنابعالي، به موجب اين ابلاغ، تا تشكيل هيئت مديره اين باشگاه به عنوان سرپرست منصوب مي‌شويد. اميد است با تجاربي كه داريد و اتكال به خداوند منان، در سمت محوله موفق باشيد."
وي سابقه مديريت در اين باشگاه را نيز در پرونده خود دارد. استقلال در اين دوران به قهرماني فوتبال ايران نيز دست يافت.
هيئت مديره باشگاه استقلال تهران در پي حذف اين تيم از ليگ قهرمانان آسيا، به صورت دسته جمعي از سمت خود استعفا كردند. تا كنون جايگزين‌هاي آنها معرفي نشده‌اند.

 

"پروين" رسما امتياز تيم فوتبال اكباتان را خريد
علي پروين به صورت رسمي امتياز تيم فوتبال اكباتان را خريداري كرد.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران ايپنا؛ سرمربي اسبق تيم ملي و باشگاه پرسپوليس صبح امروز مذاكرات نهايي خود را با مسوولان باشگاه اكباتان انجام داد و پس از توافق با آنها به صورت رسمي امتياز اين باشگاه را خريد.

 

بدين ترتيب علي پروين بار ديگر به صحنه فوتبال ايران بازگشت. گفته مي شود مبلغ اين واگذاري امتياز 800 ميليون تومان بوده است.

 

اكباتان هم اكنون در رقابت‌هاي دسته اول باشگاه‌هاي كشور حضور دارد و سال آينده با علي پروين براي صعود به ليگ برتر تلاش خواهد كرد.