نخستين سریال ترسناک برای پخش روی صفحه تلفن همراه روز دوشنبه 23 اكتبر به بازار عرضه مي شود. به گزارش شبكه BBC ، این سریال ترسناک به نام «وقتی شیطان زنگ می زند» به طور ويژه برای صفحه نمایش تلفن هاي همراه ساخته شده است و طبعا دارای نماهای نزدیک بیشتری است.
داستان فیلم نیز مربوط به تلفن همراه مي شود. ماجراي سريال از آنجا آغاز می شود که دختران دانش آموز یک مدرسه پیام های کوتاه (SMS) مرموزی را از سوی یک قاتل سريالي دریافت می کنند.


هر قسمت این سریال دو دقیقه به طول می انجامد و سازنده آن، جانس روبرتز است و در آن تعدادي از معروفترین بازیگران فیلم هاي ترسناك بريتانيا از جمله جنیفر لیم، دومینیک پنون و کریس باری ايفاي نقش مي كنند.
این سریال از روز 23 اکتبر هم زمان با هالووين توسط شرکت خدمات تلفن همراه O2 برای پیاده کردن بر روی تلفن هاي همراه عرضه خواهد شد.
 
لیست شماره های Message Center شركت ارتباط سيار
009891100500: مرکزی تهران
009891100501: مرکز مشهد
009891100502: مرکز امام تهران
009891100503: مرکز غدير تهران
009891100504: احتمالاً تهران

009891100505: احتمالاً مشهد
009891100510: پيک آسای شيراز
0241119999: فقط زنجان(در تهران جواب نمیده)



505 معمولاً خیلی خلوته ولی بعضی مواقع در روز چند دقیقه قطعی داره
 
تعرفه ي Gprs ايرانسل هر كيلو بايت 15 ريال
معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: سرانجام پس از بررسي‌هاي لازم و انجام كار كارشناسي توسط كارشناسان سازمان، تعرفه‌ 15 ريالي به ازاي ارسال و دريافت هر كيلوبايت داده، امروز به ايرانسل ابلاغ شد.

لطف‌الله سبوحي در گفت‌وگو با ايسنا درباره‌ تعرفه‌هاي پيشنهادي ايرانسل به اين سازمان كه بر اساس سايت رسمي اين شركت، هزينه‌ ارسال و دريافت هر كيلوبايت داده مبلغ 30 ريال عنوان شده بود، اظهار كرد: از نظر سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تعرفه‌ 15 ريالي اجرايي است و تعرفه‌هاي استفاده از اين سرويس با اين رقم محاسبه خواهد شد.

وي گفت: سازمان براي انتخاب اين رقم مطالعات لازم را انجام داد؛ در اين رابطه مقايسه‌هايي نيز با ديگر كشورها صورت گرفته و پس از انجام اين مطالعات اين تعرفه به ايرانسل ابلاغ شد.
منبع:ايتنا
 
اولتيماتوم 48 ساعته به ايرانسل
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ابلاغ اولتیماتوم ۴۸ ساعته این سازمان به ایرانسل برای تصحیح شیوه محاسبه صورت حساب مشترکین خود از دقیقه به ثانیه خبر داد.

محمود خسروی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در گفت‌وگو با ایستنا، با اعلام این خبر افزود: تا به حال در چندین نوبت در خصوص اصلاح شیوه محاسبه صورت حساب مشترکین به این شرکت اخطار داده بودیم اما با بی توجهی این شرکت مواجه شدیم از این رو طی اولتیماتومی ۴۸ ساعت به این شرکت برای اصلاح نحوه محاسبه صورت حساب مشترکین فرصت دادیم و در صورت عدم اصلاح با توجه به هماهنگی‌هايی که با سازمان ارتباطات زیرساخت داشته‌ایم از توسعه شبکه و اضافه شدن شهرهای جدید به شبکه ایرانسل جلوگیری خواهیم کرد چرا که با شیوه فعلی حق مشترکین ضایع و متحمل هزینه اضافه می‌شوند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص مصاحبه هفته گذشته خود در مورد اصلاح نحوه صورت‌حساب‌گیری ایرانسل گفت: ایرانسل به ما اعلام کرده بود که این موضوع را اصلاح کرده اما بعد به بهانه مصوبه هیأت مدیره، گفته خود را نقض کردند که در نهایت پس از ارسال چندین نوبت اخطار برای دفاع از حقوق مشترکین مهلت ۴۸ ساعته ای تعیین کردیم.

ایرانسل هزینه تماس را به گونه‌ای متفاوت محاسبه می‌کند، بدین صورت که بهای هر دقیقه مکالمه از لحظه برقراری تماس، بر اساس دوره‌های یک دقیقه‌ای محاسبه می‌گردد، یعنی حتی اگر تنها بخشی از یک دقیقه مصرف شده باشد، آن دقیقه به صورت کامل محاسبه می‌گردد. البته تماس با خدمات مشترکین که صرف نظر از مدت مکالمه فقط هزینه‌ای ثابت را در بر می‌گیرد، از این قاعده مستثنی می‌باشد.