دیروز مطلع شدیم خواننده خوب و محبوب کشورمون « ناصر عبداللهی » در کما به سر می برد

پزشک معالج ناصر عبداللهی با اعلام این خبر گفت : هم اکنون کلیه های وی از کار افتاده و یکبار هم دیالیز شده اما نتیجه رضایت بخش نبوده است .

دکتر سامی مقام , بهبود وی را 20 درصد اعلا‌م کرد و گفت : در سی تی اسکن گرفته شده از ناصر عبداللهی ورم مغز مشاهده شده است .

این پزشک از کبودیهای نامتقارن روی بدن ناصر عبداللهی ابراز تعجب کرده و گفته است : این کبودیها در گونه و لگن سمت راست و زانوی چپ او دیده می شود .

این آهنگساز و خواننده 36 ساله ایرانی اهل بندر عباس , هم اکنون در بخش ای سی یو بیمارستان شهید محمدی این شهر تحت مراقبت ویژه است .

پس همگی بیایید برای شفای هر چه زودتر این هنرمنده خوب کشورمون دعا کنیم تا زودتر به جامعه موسیقی ما بازگردد .